مدیریت مخابرات کردستان از راه اندازی سامانه جامع نظارت و رسیدگی به شکایات مردمی، مخابرات استان کردستان خبر داد | آبتین دانلود|دانلود فیلم|دانلود آهنگ



مدیریت مخابرات کردستان از راه اندازی سامانه جامع نظارت و رسیدگی به شکایات مردمی، مخابرات استان کردستان خبر داد

آزاد حکمت افزود:سامانه جامع نظارت و رسیدگی به شکایات مردمی مخابرات کردستان با شماره ۲۰۹۵ به منظور انتقال سریع و راحت نقطه نظرها و پیشنهادهای مشترکان راه اندازی شده است.





به گزارش روابط عمومی مخابرات کردستان،وی گفت: با توجه به اینکه مخابرات استان کردستان برای دریافت نقطه نظرات مشترکان شیوه های مختلف تماس تلفنی،پیامکی،اینترنتی،ایمیلی و غیره را در نظر گرفته، با راه اندازی این سامانه امکانی فراهم می شود تا دسترسی جامع به مجموع این اطلاعات وجود داشته و نظرات مشترکان مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد.


حکمت با تاکید براینکه دسترسی جامع به این اطلاعات می تواند تاثیر بسزایی در تصمیم گیری و مدیریت مخابرات استان داشته باشد،اظهارداشت: ازآنجا که تحلیل محتوا یکی از موضوعات مهم شرکت ها و نهادهای خدمات رسان مختلف به شمار می رود از طریق این سامانه تلاش می شود از مجموع انتقادات و پیشنهادات شهروندان استفاده کرده و با تحلیل محتوای آنها در ارائه خدمات بهتر و رضایتمندی بیشتر مشترکان گام برداریم.


وی با اشاره به اینکه مشتری مداری یکی از اولویت های مهم کاری مخابرات استان به شمار می رود افزود: هیچ نهاد،سازمان و یا شرکت خدمات رسان، بدون ایجاد ارتباط مناسب با مشتریان خود نمی‌تواند موفقیت و پیشرفت کاری را به دست آورد.


مدیریت مخابرات کردستان با بیان اینکه امروزه مشتری‌مداری و ارج نهادن به مشتریان و ذینفعان یک روش راهبردی محسوب می‌شود تصریح کرد: مشتری به‌عنوان یک سرمایه ی مهم تلقی می شود که در این راستا مشتری‌مداری را باید یه عنوان سنگ زیربنای تمام فعالیت‌ها مورد توجه قرار داد.


حکمت در پایان خاطر نشان ساخت:امیدوارم مشترکان نیز با ارسال نقطه نظرات و پیشنهادهای مفیدشان ما را در اجرای صحیح برنامه های مخابرات یاری نمایند.


گفتنی است:سامانه ۲۰۹۵ توسط اداره بازرسی مخابرات کردستان مدیریت و پشتیبانی می شود










Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.